Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Kartografinių ženklų ir izolinijų metodų panaudojimas Lietuvos atlaso žemėlapiuose
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kartografinių ženklų ir izolinijų metodų panaudojimas Lietuvos atlaso žemėlapiuose

  
 
 
123456
Aprašymas

Kartografinių metodų panaudojimas Lietuvos atlaso žemėlapiuose. Užduotys: Išnagrinėti ir aprašyti ženklų metodo panaudojimą skirtinguose ekonominiuose- socialiniuose, fiziniuose atlaso žemėlapiuose. Apibūdinti ženklų formą ir turinį, elementarius ir sudėtingus ženklus, parašyti kokiems objektams ir reiškiniams pavaizduoti skirti ženklai ar jų grupės. Apibūdinti izolinijų panaudojimo metodo įvairius variantus skirtinguose atlaso žemėlapiuose. Ženklų metodas. Žemėlapių aprašymas. Izolinijų metodas. Apibūdinti kokybinio fono metodo panaudojimą, variantus skirtinguose žemėlapiuose. Apibūdinti taškų metodo panaudojimą įvairiuose atlaso žemėlapiuose. Apibūdinti arealų metodo panaudojimą įvairiuose atlaso žemėlapiuose. Fono metodas. Taškų metodas. Arealų metodas. 1. Apibūdinti lokalizuotų diagramų metodų panaudojimą atlaso žemėlapiuose. Apibūdinti judėjimo ženklų metodo panaudojimą atlaso žemėlapiuose. Aprašyti atlaso turinį, struktūrą, matematinį pagrindą, pagalbinius ir papildomus elementus. Lokalizuotų diagramų metodas. Judėjimo ženklų metodas. Geografinis atlasas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-21
DalykasGeografijos laboratorinis darbas
KategorijaGeografija
TipasLaboratoriniai darbai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis15.56 KB
Autoriusjusta
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasK. Švedas
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kartografiniu zenklu ir izoliniju metodu panaudojimas Lietuvos atlaso zemelapiuose (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Laboratoriniai darbai
  • 6 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 2 Klasė/kursas
  • K. Švedas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą